Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łaziska

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Promocji Gminy, Planowania Przestrzennego i Inwestycji
Telefon
81 827 69 27
Fax
818276936
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań Referatu Promocji Gminy, Planowania Przestrzennego i Inwestycji należy prowadzenie następujących spraw:
1) z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, związanych w szczególności z:
a) przygotowywaniem materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
b) koordynacją i obsługą działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
c) koordynacją i obsługą działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
d) przechowywaniem planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawaniem odpisów i wyrysów,
e) prowadzeniem i aktualizacją rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
f) oceną zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowaniem wyników tej oceny,
g) dokonywaniem analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
h) prowadzeniem spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
i) prowadzeniem spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
j) rejestrowaniem decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowaniem ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
k) opracowywaniem programów gospodarczych, analizowaniem i diagnozowaniem zjawisk gospodarczych występujących na terenie Gminy,
2) z zakresu zarządzania drogami gminnymi, związanych w szczególności z:
a) projektowaniem przebiegu dróg,
b) budową, modernizacją i ochroną dróg,
3) z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, związanych w szczególności z:
a) okresową analizą stanu bhp,
b) stwierdzaniem zagrożeń zawodowych,
c) przeprowadzaniem kontroli warunków pracy,
d) zgłaszaniem wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
e) przygotowywaniem projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bhp,
f) rejestracją, kompletowaniem i przechowywaniem dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
g) udziałem w dochodzeniach powypadkowych,
h) współdziałaniem w zakresie przestrzegania przepisów bhp i przepisów przeciwpożarowych ze społeczną inspekcją pracy,
4) przygotowywanie i prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaganej sprawozdawczości,
5) dokonywanie zamówień publicznych, do których nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych,
6) planowanie i prowadzenie inwestycji gminnych,
7) nadzór i koordynacja inwestycji w obiektach oświatowych,
8) planowanie i prowadzenie remontów,
9) zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej Gminy i nadzór nad ich eksploatacją oraz dbałość o ich rozbudowę zgodnie z zapotrzebowaniem społeczności gminnej,
10)prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków unijnych na realizację zadań inwestycyjnych,
11)prowadzenie spraw związanych z rozwojem Gminy i jej promocją na zewnątrz,
12)wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.


Komórka nadrzędna
Komórki podległe

Pracownicy

Kadencja
Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Grzęda Karol Andrzej
Data wytworzenia informacji:
2021-01-08
Osoba wprowadzająca informację:
Rusek Robert
Dodano do BIP dnia:
2011-01-10