Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łaziska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor ds. księgowości podatkowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Łaziska 76 24-335 Łaziska
Data ogłoszenia
2016-04-06
Termin składania dokumentów
2016-04-18
Wymagane wykształcenie

Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku urzędniczym wynikaj ących z załącznika nr 3 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1786), tj.
- posiadanie wyższego wykształcenia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym stosownie do opisu stanowiska
lub
- posiadanie średniego wykształcenia o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym stosownie do opisu stanowiska oraz posiadanie co najmniej 3-letniego stażu.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
Posiadanie obywatelstwa polskiego, z tym, że:
-dopuszcza się zatrudnienie na stanowisku urzędniczym osobę nieposiadąjącą obywatelstwa polskiego pod warunkiem, że dysponuje ona znajomością języka polskiego potwierdzoną jednym z poniższych dokumentów:
a) certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
b) dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
c) świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty;
d) świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) brak prawomocnego skazania przez sąd za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

2. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku urzędniczym wynikaj ących z załącznika nr 3 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1786), tj.
- posiadanie wyższego wykształcenia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym stosownie do opisu stanowiska
lub
- posiadanie średniego wykształcenia o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym stosownie do opisu stanowiska oraz posiadanie co najmniej 3-letniego stażu.

3. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- umiejętność obsługi komputera oraz znajomość programu komputerowego WORD, EXCEL,
- uczciwość, rzetelność i odpowiedzialność.

Zakres obowiązków

Podstawowym zadaniem wykonywanym na powyższym stanowisku urzędniczym jest prowadzenie spraw dotyczących księgowości podatkowej, a w szczególności:
1) w zakresie podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości:
a) księgowanie wpłat dla poszczególnych podatników,
b) wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, bieżąca ich aktualizacja oraz ewidencja,
c) obliczanie wynagrodzenia prowizyjnego dla sołtysów oraz opracowywanie listy wypłat,
d) naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat podatkowych oraz ich ewidencja,
e) uzgadnianie przypisu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości z pracownikiem wykonujących zadania w zakresie wymiaru tych podatków,
f) dokonywanie odpisów należności podatkowych z tytułu umorzeń, i ich ewidencjonowanie na kontach podatkowych,
g) sporządzanie sprawozdań dotyczących księgowości podatkowej,
h) rozliczanie wpływów podatku rolnego do ustalania należności na rzecz Izby Rolniczej,
2) przechowywanie, wydawanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania,
3) ewidencja i umarzanie środków trwałych,
4) ewidencja i umarzanie wartości niematerialnych i prawnych,
5) sprawdzanie raportów kasowych,
6) ewidencja księgowa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
7) prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego przez producentów rolnych do produkcji rolnej.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy,
4) pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
5) pisemne oświadczenie o niekaralności kandydata,
6) pisemne oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
7) dokument potwierdzający wykształcenie (odpis dyplomu),
8) świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
9) dodatkowo inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy/zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych itp.) oraz niepełnosprawność.
UWAGA!
W przypadku, gdy kandydat nie dysponuje dokumentem potwierdzającym posiadanie umiejętności obsługi komputera oraz znajomości programu komputerowego, a dysponuje tymi umiejętnościami zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o posiadaniu tych umiejętności. Niedołączenie oświadczenia oznaczać będzie, że kandydat nie posiada umiejętności w tym zakresie.

Warunki pracy

- praca w pomieszczeniach biurowych związana z obsługą komputera i obsługą interesantów - w wymiarze 1/1 etatu (pełny wymiar czasu pracy)
- zasady współzależności służbowej: Bezpośredni przełożony: Zastępca Skarbnika Przełożony: Wójt Gminy Łaziska

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łaziska, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska lub drogą pocztową na adres: Łaziska 76, 24-335 Łaziska z dopiskiem: "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. księgowości podatkowej" w terminie do dnia 18 kwietnia 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Łaziska po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Uwagi

Kandydat spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu naboru (tj. testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej). Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /laziska.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz aktualne zaświadczenie z przeprowadzonego badania lekarskiego potwierdzającego zdolność do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Karol Andrzej Grzęda
Dodano do BIP dnia 06-04-2016 16:02:34