Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łaziska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

księgowy

Jednostka ogłaszająca
Ośrodek Pomocy Społecznej w Łaziskach Łaziska 61 24-335 Łaziska
Data ogłoszenia
2017-05-15
Termin składania dokumentów
2017-05-31
Wymagane wykształcenie

Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku urzędniczym:
a) ukończyła ekonomiczne  jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 roczną praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o kierunku rachunkowość i posiada  co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) posiadanie obywatelstwa polskiego, z tym, że:
- dopuszcza się zatrudnienie na stanowisku urzędniczym osobę nieposiadającą obywatelstwa polskiego pod warunkiem, że dysponuje ona znajomością języka polskiego potwierdzoną jednym z poniższych dokumentów:
  a)certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
  b)dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
  c)świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty;
  d)świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości.
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) brak prawomocnego skazania przez sąd za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku urzędniczym:
   a) ukończyła ekonomiczne  jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 roczną praktykę w księgowości,
   b) ukończyła średnią policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o kierunku rachunkowość i posiada  co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
2) wymagany co najmniej 2 letni staż w samorządzie terytorialnym oraz w jednostkach związanych z samorządem terytorialnym zdobyte na podstawie stosunku pracy.
3) biegła znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
4) biegła znajomość programów komputerowych PŁATNIK,
5) biegła znajomość  komputera (Microsoft, Word, Excel, Internet).

1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
a) posiadanie cech osobowościowych i umiejętności psychospołecznych:
wysoko kultura osobista, uczciwość, dyskrecja, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność,
b) preferowana także będzie znajomość programu do obsługi świadczeń rodzinnych,
c) umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
d) znajomość zagadnień administracyjnych,
e) gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
f) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
g) umiejętność pracy w zespole,
h) łatwość przekazywania informacji,
i) inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie rachunkowości  jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo- księgowej Ośrodka,
3) nadzór i realizacja zadań finansowo-księgowych,
4) sporządzanie sprawozdań finansowych,
5) sporządzanie sprawozdań finansowych m.in. do ZUS,
6) odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,
7) prowadzenie kontroli finansowej i inne zadania wynikające z ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz pozostałych aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Księgowego.

Wymagane dokumenty

W celu potwierdzenia powyższych wymagań osoba ubiegająca się o zatrudnienie na wolnym stanowisku urzędniczym zobowiązana jest złożyć następujące dokumenty.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy,
4) pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
5) pisemne oświadczenie o niekaralności kandydata,
6) pisemne oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
7) dokument potwierdzający wykształcenie (odpis dyplomu),
8) świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy,
9) dodatkowo inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy/zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych itp.)

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. , poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U.  z 2016 r., poz. 902 )”. Klauzula powinna być podpisana przez kandydata.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Łaziskach lub drogą pocztową na adres: Łaziska 61, 24-335 Łaziska z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - księgowy”  w terminie do dnia 31.05.2017r.*) do godz. 14.00  (decyduje data faktycznego wpływu do OPS).
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Łaziskach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwaga.
Organizator naboru na wolne stanowisko urzędnicze zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury wyboru kandydata bez podania przyczyny.

Uwagi

Kandydat spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu naboru (tj. testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej).

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  Gminy Łaziska /http://laziska.bip.lubelskie.pl// i stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej  Ośrodka Pomocy Społecznej w Łaziskach /www.opslaziska.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Łaziskach.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz aktualne zaświadczenie z przeprowadzonego badania lekarskiego potwierdzającego zdolność do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.


Wybrany kandydat
Maria Kręcisz

Maria Kręcisz

Anna Fliszkiewicz- Kowalska

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Karol Andrzej Grzęda
Dodano do BIP dnia 16-05-2017 07:07:56