Stanowisko urzędnicze ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
II. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM URZĘDNICZYM
- 1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego z tym, że:
- dopuszcza się zatrudnienie na stanowisku urzędniczym osobę nieposiadającą obywatelstwa polskiego pod warunkiem, że dysponuje ona znajomością języka polskiego potwierdzoną jednym z poniższych dokumentów:
a) certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
b) dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
c) świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty;
d) świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości.
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) brak prawomocnego skazania przez sąd za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku urzędniczym, tj.
a) wyższe wykształcenie - studia I lub II stopnia i posiadanie tytułu licencjata lub magistra (preferowany kierunek prawo lub administracja),
lub
średnie wykształcenie lub średnie branżowe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na wolnym stanowisku oraz posiadanie co najmniej dwuletniego stażu pracy (preferowany staż pracy w administracji samorządowej).
- 1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
a) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość programu komputerowego WORD,
b) umiejętność interpretowania przepisów prawa,
c) uczciwość, rzetelność i odpowiedzialność,
d) umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
III. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. Z zakresu wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania
alkoholizmowi i przeciwdziałania narkomanii:
a) opracowywanie projektów rocznych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na terenie gminy i przedkładanie ich Radzie Gminy,
b) realizacja i koordynowanie działań wynikających z przyjętego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na terenie gminy,
c) nadzór nad działalnością punktu konsultacyjnego oraz świetlicy terapeutycznej z siłownią,
d) współdziałanie ze szkołami oraz stowarzyszeniami w przedmiocie profilaktyki uzależnień,
e) motywowanie osób podejrzanych o uzależnienie alkoholowe lub inne do podjęcia leczenia odwykowego oraz współdziałanie w tym zakresie z Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Policją oraz Poradnią Odwykową,
f) obsługa posiedzeń Gminnej Komisji ds. Profilaktyki I Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
g) prowadzenie postępowań w sprawie kierowania osób na leczenie odwykowe,
h) współdziałanie z Policją w zakresie przestrzegania przez sprzedawców napojów alkoholowych zasad sprzedaży.
- Wspieranie i stwarzanie warunków oraz podejmowanie działań organizatorskich w zakresie sportu, turystyki, wypoczynku -współdziałanie w tym zakresie ze stowarzyszeniami prowadzącymi działalność w zakresie kultury fizycznej i ze szkołami.
- Realizacja zadań gminy związanych z ochroną zdrowia.
- Opracowywanie programów współpracy Gminy Łaziska z organizacjami pozarządowymi oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
- Prowadzenie postepowań konkursowych w przedmiocie wsparcia lub powierzenia zadań Gminy organizacjom pozarządowym i kontrola realizacji tych zadań, w tym nadzór nad realizacją umów zawartych z tymi organizacjami.
- Prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego przez producentów rolnych do produkcji rolnej.
. DOKUMENTY APLIKACYJNE
W celu potwierdzenia powyższych wymagań osoba ubiegająca się o zatrudnienie na wolnym stanowisku urzędniczym zobowiązana jest złożyć następujące dokumenty.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy,
4) pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
5) pisemne oświadczenie o niekaralności kandydata,
6) pisemne oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
7) dokument potwierdzający wykształcenie (odpis dyplomu),
8) dodatkowo inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy/zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych, świadectw pracy itp.)
UWAGA!
W przypadku, gdy kandydat nie dysponuje dokumentem potwierdzającym posiadanie umiejętności a dysponuje tymi umiejętnościami zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o posiadaniu tych umiejętności.Niedołączenie oświadczenia oznaczać będzie, że kandydat nie posiada umiejętności w tym zakresie.
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach aplikacyjnych przez Gminę Łaziska w celu przeprowadzenia procesu naboru, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).” OŚWIADCZENIE POWINNO BYĆ BEZWZGLĘDNIE PODPISANE PRZEZ KANDYDATA.
10) oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej o następującej treści:
„Ja niżej podpisany/podpisana oświadczam, iż zapoznałem/ zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania moich danych osobowych przez Gminę Łaziska”.
OŚWIADCZENIE POWINNO BYĆ BEZWZGLĘDNIE PODPISANE PRZEZ KANDYDATA.
III. WARUNKI PRACY
Praca w budynku Urzędu Gminy Łaziska (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):
- praca przy komputerze,
- praca w pozycji siedzącej,
- praca w zespole.
Z wyłonionym w wyniku przeprowadzonego naboru kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.
III. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNO-STCE:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łaziska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511 z późn. zm.) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska lub drogą pocztową na adres: Łaziska 76, 24-335 Łaziska z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych” w terminie do dnia 3 kwietnia 2019 r.*). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Łaziska po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
INFORMACJE POZOSTAŁE
Kandydat spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu naboru (tj. testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /laziska.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz aktualne zaświadczenie z przeprowadzonego badania lekarskiego potwierdzającego zdolność do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
Dodano do BIP dnia 22-03-2019 10:57:47