Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łaziska

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. kancelaryjnych, kadr i szkoleń
Telefon
081 827 69 20
Email

Informacje dodatkowe

Zakres czynności
1. Prowadzenie kancelarii urzędu.
2. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu, w tym prowadzenie ewidencji korespondencji.
3. Prenumerata czasopism i dzienników urzędowych.
4. Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych.
5. Organizowanie i obsługa spotkań, zebrań, narad, posiedzeń Wójta i Sekretarza.
6. Organizowanie kontaktów interesantów z Wójtem, Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych referatów.
7. Prowadzenie ewidencji i kierowanie do załatwienia skarg, wniosków, petycji składanych do urzędu.
8. Prowadzenie spraw osobowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, a w szczególności:
a) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników.
b) organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników.
c) przygotowanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy.
d) zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników mianowanych urzędu.
e) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych.
f) zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej urzędu.
g) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
h) ewidencja czasu pracy pracowników.
i) kompletowanie wniosków emerytalno- rentowych.
9. Współpraca z Wojewódzkim i Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudniania bezrobotnych.
10.Prowadzenie spraw dotyczących komunikacji społecznej oraz współpracy z mass mediami.
11.Obsługa poczty elektronicznej.
12.Prowadzenie spraw dotyczących wydatków osobowych, ubezpieczeń społecznych, dodatków do wynagrodzeń, nagród przysługujących pracownikom urzędu, a w szczególności:
a) sporządzanie listy płac.
b) kompletowanie dokumentacji do wypłat zasiłków z ubezpieczenia społecznego.
c) prowadzenie kart wynagrodzeń.
d) sporządzanie listy wypłat ekwiwalentów pieniężnych.
e) prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich.
f) zgłaszanie do ZUS osób podlegających ubezpieczeniom społecznym.
g) przygotowywanie i przekazywanie raportów miesięcznych, deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz RMUA dla pracowników.
h) sporządzanie rozliczeń z podatku dochodowego od płac i wypłaconych rachunków,
i) sporządzanie i wysyłanie deklaracji do Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych,
j) naliczanie ryczałtów samochodowych.
13.Pisanie na komputerze pism, sprawozdań i wystąpień zleconych przez przełożonych.
14.Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Grzęda Karol Andrzej
Data wytworzenia informacji:
2021-01-08
Osoba wprowadzająca informację:
Grzęda Karol Andrzej
Dodano do BIP dnia:
2021-01-08