Podinspektor ds. księgowości podatkowej
-
wyższe wykształcenie - studia I lub II stopnia i posiadanie tytułu licencjata lub magistra
lub
-
średnie wykształcenie lub średnie branżowe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na wolnym stanowisku oraz posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy w administracji samorządowej.
1) posiadanie obywatelstwa polskiego z tym, że:
- dopuszcza się zatrudnienie na stanowisku urzędniczym osobę nieposiadającą obywatelstwa polskiego pod warunkiem, że dysponuje ona znajomością języka polskiego potwierdzoną jednym z poniższych dokumentów:
-
certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
-
dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
-
świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty;
-
świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości.
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
-
posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
-
brak prawomocnego skazania przez sąd za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku urzędniczym,tj.
-
wyższe wykształcenie - studia I lub II stopnia i posiadanie tytułu licencjata lub magistra
lub
-
średnie wykształcenie lub średnie branżowe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na wolnym stanowisku oraz posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy w administracji samorządowej.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
-
-
-
umiejętność obsługi komputera oraz znajomość programu komputerowego WORD,
-
umiejętność interpretowania przepisów prawa,
-
uczciwość, rzetelność i odpowiedzialność,
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
-
-
-
Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji łącznego zobowiązania pieniężnego podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości, a w szczególności:
-
księgowanie wpłat dla poszczególnych podatników,
-
wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, bieżąca ich aktualizacja oraz ewidencja,
-
przygotowywanie zestawienia prowizyjnego dla sołtysów,
-
naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat podatkowych i ich ewidencja,
-
uzgadnianie przypisu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości z pracownikiem wymiaru podatków,
-
dokonywanie odpisów należności podatkowych tytułu umorzeń, ewidencjonowanie na kontach podatników,
-
sporządzanie sprawozdań dotyczących księgowości podatkowej,
-
rozlicznie wpływów podatku rolnego do ustalania należności na rzecz Izby Rolniczej.
-
Rozliczanie sołtysów z zainkasowanych wpłat łącznego zobowiązania pieniężnego podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości
-
Prowadzenie spraw dotyczących podatku od środków transportu a w szczególności:
-
-
przyjmowanie od podatników deklaracji na podatek od środków transportu, dokonanie analizy prawidłowości sporządzania deklaracji,
-
naliczanie podatku wg złożonych deklaracji,
-
księgowanie wpłat na podatek od środków transportu, prowadzenie w tym zakresie stosownej ewidencji,
-
prowadzenie ewidencji środków transportu z terenu gminy podlegających opodatkowaniu,
-
sporządzanie decyzji określających zaległość,
-
sporządzanie tytułów wykonawczych w celu egzekucji zaległości,
-
prowadzenie spraw dotyczących podatku od środków transportu a w szczególności:
-
przyjmowanie od podatników deklaracji na podatek od środków transportu, dokonanie analizy prawidłowości sporządzania deklaracji,
-
naliczanie podatku wg złożonych deklaracji,
-
księgowanie wpłat na podatek od środków transportu, prowadzenie w tym zakresie stosownej ewidencji,
-
prowadzenie ewidencji środków transportu z terenu gminy podlegających opodatkowaniu,
-
sporządzanie decyzji określających zaległość,
-
sporządzanie tytułów wykonawczych w celu egzekucji zaległości,
-
sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej podatku od środków transportowych.
-
Prowadzenie postępowań zwiazanych z udzielaniem ulg i zwolnień w należnościach gminy z tytułu podatku od środków transportowych wobec osób prawnych.
-
Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej podatku od środków transportowych.
-
Prowadzenie postępowań zwiazanych z udzielaniem ulg i zwolnień w należnościach gminy z tytułu podatku od środków transportowych wobec osób prawnych.
-
Wykonywanie zadań obronnych związanych z funkcjonowaniem Stałego Dyżuru Wójta Gminy Łaziska.
-
Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kwestionariusz osobowy,
-
pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
-
pisemne oświadczenie o niekaralności kandydata,
-
pisemne oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
-
dokument potwierdzający wykształcenie (odpis dyplomu),
-
dodatkowo inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy/zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych, świadectw pracy itp.)
UWAGA!
W przypadku, gdy kandydat nie dysponuje dokumentem potwierdzającym posiadanie umiejętności a dysponuje tymi umiejętnościami zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o posiadaniu tych umiejętności. Niedołączenie oświadczenia oznaczać będzie, że kandydat nie posiada umiejętności w tym zakresie.
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach aplikacyjnych przez Gminę Łaziska w celu przeprowadzenia procesu naboru, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
OŚWIADCZENIE POWINNO BYĆ BEZWZGLĘDNIE PODPISANE PRZEZ KANDYDATA.
-
oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej o następującej treści:
„Ja niżej podpisany/podpisana oświadczam, iż zapoznałem/zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania moich danych osobowych przez Gminę Łaziska”.
OŚWIADCZENIE POWINNO BYĆ BEZWZGLĘDNIE PODPISANE PRZEZ KANDYDATA.
Praca w budynku Urzędu Gminy Łaziska:
-
praca przy komputerze,
-
praca w pozycji siedzącej,
-
praca w zespole.
Z wyłonionym w wyniku przeprowadzonego naboru kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łaziska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426 z późn. zm.) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska lub drogą pocztową na adres: Łaziska 76, 24-335 Łaziska z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko podinspektora ds. księgowości podatkowej” w terminie do dnia 12 kwietnia 2021 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Łaziska po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydat spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu naboru (tj. testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /laziska.bip.lubelskie.pl/oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz aktualne zaświadczenie z przeprowadzonego badania lekarskiego potwierdzającego zdolność do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
Klauzula informacyjna
Realizując obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ”Rozporządzeniem”, Gmina Łaziska informuje:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łaziska, 24-335 Łaziska, w której imieniu działa Wójt Gminy Łaziska.
-
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Gminie Łaziska, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: IODO@zeto.lubli.pl
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
-
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są:
-
przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz akty prawne wykonawcze, a w przypadku naboru na wolne stanowisko urzędnicze ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282), z których wynika niezbędność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia)
-
niezbędność podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia);
-
Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia). Zgodą na przetwarzanie danych osobowych zwykłych jest przesłanie pisemnego oświadczenia lub wyraźne działanie potwierdzające (przesłanie dokumentów aplikacyjnych).
-
Podanie danych osobowych wskazanych w obowiązujących przepisach jest obowiązkowe i niezbędne do wzięcia udziału w procesie naboru, natomiast podanie pozostałych danych osobowych jest dobrowolne.
-
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty, którym dane te zostaną udostępnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby obecnego naboru do czasu jego zakończenia.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych osobowych.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych.
-
Udzielona przez zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać przez Panią/Pana cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane do państw trzecich.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dodano do BIP dnia 01-04-2021 11:48:43