Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łaziska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor ds. obsługi kasowej

Symbol oferty
120.20.2017
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Łaziska 76 24-335 Łaziska
Data ogłoszenia
2017-08-07
Termin składania dokumentów
2017-08-17
Wymagane wykształcenie

posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku urzędniczym tj. wymagane wyższe wykształcenie  ekonomiczne studia I lub II stopnia i posiadanie tytułu licencjata lub magistra w zawodzie ekonomista,

 lub

posiadanie średniego wykształcenia o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane ukończone liceum, technikum lub ukończona szkoła policealna o profilu ekonomicznym) oraz posiadanie  trzyletniego stażu pracy (preferowany staż pracy na stanowisku kasjera).              

Wymagania związane ze stanowiskiem

 

 

 

1) posiadanie obywatelstwa polskiego, z tym, że dopuszcza się zatrudnienie na stanowisku urzędniczym osobę nieposiadającą obywatelstwa polskiego pod warunkiem, że dysponuje ona znajomością języka polskiego potwierdzoną jednym z poniższych dokumentów:
a) certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
b) dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
c) świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty;
d) świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości.
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) brak prawomocnego skazania przez sąd za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość programu komputerowego WORD,
7) umiejętność sporządzania dokumentacji kasowej oraz wypełniania druków i formularzy kasowych,
8) uczciwość, rzetelność i odpowiedzialność.

 

 

 

Zakres obowiązków

 

 

 

Podstawowym zadaniem wykonywanym na powyższym stanowisku urzędniczym jest prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Gminy, Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnej Biblioteki i Domu Kultury, a w szczególności:
1) pisanie czeków i przelewów,
2) przynoszenie gotówki z banku i dokonywanie wypłat:
a) wynagrodzeń dla pracowników,
b) wynagrodzeń dla kierowców OSP,
c) prowizji sołtysom,
d) dodatków mieszkaniowych,
e) zasiłków rodzinnych,
f) zasiłków z pomocy społecznej,
g) należności wynikających z rachunków,
h) innych należności,
3) odprowadzanie gotówki do banku oraz przyjmowanie wpłat:
a) należności gminy z tytułu podatków i opłat,
b) za dowody osobiste,
c) za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników,
d) za sprzedaż napojów alkoholowych,
e) z tytułu przyłączenia do sieci wodociągowej,
f) za wpis lub zmianę wpisu w ewidencji działalności gospodarczej,
g) z tytułu wadium do przetargu,
h) z innych tytułów,
4) sporządzanie raportów kasowych,
5) prowadzenie spraw z zakresu opłat z tytułu wieczystego uzytkowania gruntów stanowiących własność Gminy.
6) wystawianie faktur i not obciążeniowych.
7) prowadzenie rejestru zamówień.
8) rozliczanie faktur za energię elektryczną i rozmowy telefoniczne.
9) prowadzenie teczek i rozliczanie czynszów dzierżawy gruntów i najmu pomieszczeń stanowiących własność Gminy,
10) obsługa urządzeń do przyjmowania wpłat bezgotówkowych,
11) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.

 

 

 

Wymagane dokumenty

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy,
4) pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
5) pisemne oświadczenie o niekaralności kandydata,
6) pisemne oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
7) dokument potwierdzający wykształcenie (odpis dyplomu),
8) dodatkowo inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy/zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych, świadectw pracy itp.)

UWAGA!
W przypadku, gdy kandydat nie dysponuje dokumentem potwierdzającym posiadanie umiejętności a dysponuje tymi umiejętnościami zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o posiadaniu tych umiejętności. Niedołączenie oświadczenia oznaczać będzie, że kandydat nie posiada umiejętności w tym zakresie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. Nr 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902)". Klauzula powinna być podpisana przez kandydata.

 

 

 

 

Warunki pracy

 

 

 

Praca w budynku Urzędu Gminy Łaziska
(budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):
" praca przy komputerze,
" praca w pozycji siedzącej,
" praca w zespole.
Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.

 

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

 

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łaziska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2016 r. poz. 2046) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

 

 

 

Miejsce składania dokumentów

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska lub drogą pocztową na adres: Łaziska 76, 24-335 Łaziska z dopiskiem: "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. obsługi kasowej"  w terminie do dnia 17 sierpnia 2017 r.*). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Łaziska po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

 

 

 

Uwagi

 

 

 

Kandydat spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu naboru (tj. testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej).

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /laziska.bip.lubelskie.pl/oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz aktualne zaświadczenie z przeprowadzonego badania lekarskiego potwierdzającego zdolność do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.

 

 

 

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Karol Andrzej Grzęda
Dodano do BIP dnia 07-08-2017 09:30:49