podinspektor ds. obsługi kasowej
posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku urzędniczym tj. wymagane wyższe wykształcenie ekonomiczne studia I lub II stopnia i posiadanie tytułu licencjata lub magistra w zawodzie ekonomista,
lub
posiadanie średniego wykształcenia o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane ukończone liceum, technikum lub ukończona szkoła policealna o profilu ekonomicznym) oraz posiadanie trzyletniego stażu pracy (preferowany staż pracy na stanowisku kasjera).
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, z tym, że dopuszcza się zatrudnienie na stanowisku urzędniczym osobę nieposiadającą obywatelstwa polskiego pod warunkiem, że dysponuje ona znajomością języka polskiego potwierdzoną jednym z poniższych dokumentów:
a) certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
b) dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
c) świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty;
d) świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości.
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) brak prawomocnego skazania przez sąd za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość programu komputerowego WORD,
7) umiejętność sporządzania dokumentacji kasowej oraz wypełniania druków i formularzy kasowych,
8) uczciwość, rzetelność i odpowiedzialność.
Podstawowym zadaniem wykonywanym na powyższym stanowisku urzędniczym jest prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Gminy, Ośrodka Pomocy Społecznej, Gminnej Biblioteki i Domu Kultury, a w szczególności:
1) pisanie czeków i przelewów,
2) przynoszenie gotówki z banku i dokonywanie wypłat:
a) wynagrodzeń dla pracowników,
b) wynagrodzeń dla kierowców OSP,
c) prowizji sołtysom,
d) dodatków mieszkaniowych,
e) zasiłków rodzinnych,
f) zasiłków z pomocy społecznej,
g) należności wynikających z rachunków,
h) innych należności,
3) odprowadzanie gotówki do banku oraz przyjmowanie wpłat:
a) należności gminy z tytułu podatków i opłat,
b) za dowody osobiste,
c) za prywatne rozmowy telefoniczne pracowników,
d) za sprzedaż napojów alkoholowych,
e) z tytułu przyłączenia do sieci wodociągowej,
f) za wpis lub zmianę wpisu w ewidencji działalności gospodarczej,
g) z tytułu wadium do przetargu,
h) z innych tytułów,
4) sporządzanie raportów kasowych,
5) prowadzenie spraw z zakresu opłat z tytułu wieczystego uzytkowania gruntów stanowiących własność Gminy.
6) wystawianie faktur i not obciążeniowych.
7) prowadzenie rejestru zamówień.
8) rozliczanie faktur za energię elektryczną i rozmowy telefoniczne.
9) prowadzenie teczek i rozliczanie czynszów dzierżawy gruntów i najmu pomieszczeń stanowiących własność Gminy,
10) obsługa urządzeń do przyjmowania wpłat bezgotówkowych,
11) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy,
4) pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
5) pisemne oświadczenie o niekaralności kandydata,
6) pisemne oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym,
7) dokument potwierdzający wykształcenie (odpis dyplomu),
8) dodatkowo inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy/zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych, świadectw pracy itp.)
UWAGA!
W przypadku, gdy kandydat nie dysponuje dokumentem potwierdzającym posiadanie umiejętności a dysponuje tymi umiejętnościami zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o posiadaniu tych umiejętności. Niedołączenie oświadczenia oznaczać będzie, że kandydat nie posiada umiejętności w tym zakresie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. Nr 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902)". Klauzula powinna być podpisana przez kandydata.
Praca w budynku Urzędu Gminy Łaziska
(budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu):
" praca przy komputerze,
" praca w pozycji siedzącej,
" praca w zespole.
Z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łaziska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska lub drogą pocztową na adres: Łaziska 76, 24-335 Łaziska z dopiskiem: "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. obsługi kasowej" w terminie do dnia 17 sierpnia 2017 r.*). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Łaziska po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
Kandydat spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu naboru (tj. testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /laziska.bip.lubelskie.pl/oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz aktualne zaświadczenie z przeprowadzonego badania lekarskiego potwierdzającego zdolność do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
Dodano do BIP dnia 07-08-2017 09:30:49