Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łaziska

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Promocji Gminy, Planowania Przestrzennego i Inwestycji
Kierownik
Telefon
81 827 69 27
Fax
818276936
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań Referatu Promocji Gminy, Planowania Przestrzennego i Inwestycji należy prowadzenie następujących spraw:
1) z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, związanych w szczególności z:
a) przygotowywaniem materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
b) koordynacją i obsługą działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
c) koordynacją i obsługą działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
d) przechowywaniem planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawaniem odpisów i wyrysów,
e) prowadzeniem i aktualizacją rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
f) oceną zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowaniem wyników tej oceny,
g) dokonywaniem analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
h) prowadzeniem spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
i) prowadzeniem spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
j) rejestrowaniem decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowaniem ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
k) opracowywaniem programów gospodarczych, analizowaniem i diagnozowaniem zjawisk gospodarczych występujących na terenie Gminy,
2) z zakresu zarządzania drogami gminnymi, związanych w szczególności z:
a) projektowaniem przebiegu dróg,
b) budową, modernizacją i ochroną dróg,
3) z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, związanych w szczególności z:
a) okresową analizą stanu bhp,
b) stwierdzaniem zagrożeń zawodowych,
c) przeprowadzaniem kontroli warunków pracy,
d) zgłaszaniem wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
e) przygotowywaniem projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bhp,
f) rejestracją, kompletowaniem i przechowywaniem dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
g) udziałem w dochodzeniach powypadkowych,
h) współdziałaniem w zakresie przestrzegania przepisów bhp i przepisów przeciwpożarowych ze społeczną inspekcją pracy,
4) przygotowywanie i prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaganej sprawozdawczości,
5) dokonywanie zamówień publicznych, do których nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych,
6) planowanie i prowadzenie inwestycji gminnych,
7) nadzór i koordynacja inwestycji w obiektach oświatowych,
8) planowanie i prowadzenie remontów,
9) zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej Gminy i nadzór nad ich eksploatacją oraz dbałość o ich rozbudowę zgodnie z zapotrzebowaniem społeczności gminnej,
10)prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków unijnych na realizację zadań inwestycyjnych,
11)prowadzenie spraw związanych z rozwojem Gminy i jej promocją na zewnątrz,
12)wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.


Komórka nadrzędna
Komórki podległe

Pracownicy

Kadencja
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Referatu Promocji Gminy, Planowania Przestrzennego i Inwestycji

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko d/s promocji Gminy, zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Grzęda Karol Andrzej
Data wytworzenia informacji:
2021-01-08
Osoba wprowadzająca informację:
Rusek Robert
Dodano do BIP dnia:
2011-01-10