Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łaziska

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Sekretarza Gminy

Symbol oferty
120.9.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Łaziska
Data ogłoszenia
2021-05-04
Termin składania dokumentów
2021-05-14
Wymagane wykształcenie
  1. w zakresie wykształcenia:
  • wyższe wykształcenie w specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na powyższym stanowisku urzędniczym (preferowane prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia, finanse);
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym (konieczne do podjęcia pracy na tym stanowisku):

1) posiadanie obywatelstwa polskiego z tym, że dopuszcza się zatrudnienie na stanowisku urzędniczym osoby będącej obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiejpod warunkiem, że dysponuje ona znajomością języka polskiego potwierdzoną jednym z poniższych dokumentów:

  1. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
  2. dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim;
  3. świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty;
  4. świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości;
    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
    • posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku urzędniczym;
    • posiadanie nieposzlakowanej opinii;
    • brak prawomocnego skazania przez sąd za przestępstwo umyślne ścigane
      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku urzędniczym wynikających z załącznika nr 3 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936, zezm.) oraz z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
      z 2019 r., poz. 1282), tj.
  5. w zakresie wykształcenia:
  • wyższe wykształcenie w specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na powyższym stanowisku urzędniczym (preferowane prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia, finanse);
  1. w zakresie stażu pracy:
  • co najmniej 4 - letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych
    i samorządowych zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego;
  • w tym co najmniej 2 - letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach;

LUB

  • co najmniej 4 - letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, tj. w urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych
    i samorządowych zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego;
  • oraz co najmniej 2 - letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

 

  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym (wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, w tym w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym,
    o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, kodeks postepowania administracyjnego, kodeks pracy, kodeks wyborczy, Instrukcja kancelaryjna i aktów wykonawczych wydanych na podstawie ww. ustaw;
  • umiejętność tworzenia aktów prawnych;
  • umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  • umiejętność konstruowania decyzji, wniosków i pism urzędowych, formułowania samodzielnych ocen, analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji;
  • umiejętność obsługi komputera i sprzętu biurowego oraz biegła znajomość
    w zakresie obsługi pakietu Open Office;
  • umiejętność pracy w zespole i zarządzania zasobami ludzkimi;
  • uczciwość, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków

Do zadań wykonywanych na stanowisku należy kierowanie pracą Referatu Organizacyjno-Społecznego oraz nadzór nad wykonywaniem zdań określonych dla tego Referatu, w tym:

  • organizowanie pracy Urzędu Gminy i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty oraz jednostki organizacyjne funkcjonujące na terenie Gminy;
  • opracowywanie zmian organizacyjnych Urzędu Gminy, w tym w zakresie tworzenia referatów, stanowisk pracy w ramach referatów oraz zakresów czynności na poszczególnych stanowiskach pracy;
  • opracowywanie projektów zmian statutu Gminy oraz regulaminów;
  • opracowywanie projektów zarządzeń Wójta Gminy;
  • nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy przez poszczególne referaty;
  • udział w posiedzeniach organów Gminy oraz komisjach Rady Gminy;
  • nadzór nad publikacją aktów prawa miejscowego, ogłaszaniem uchwał i zarządzeń nie stanowiących aktów prawa miejscowego, obwieszczeń i informacji o charakterze publicznym;
  • koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami, konsultacjami społecznymi i spisami;
  • nadzorowanie terminowego i zgodnego z prawem załatwiania spraw mieszkańców;
  • rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji kierowanych do Urzędu Gminy;
  • koordynacja i organizacja spraw związanych z dostępem do informacji publicznych;
  • nadzorowanie spraw związanych z ochroną informacji niejawnych;
  • organizacja spraw związanych z ochroną danych osobowych oraz współpraca w tym zakresie z inspektorem ochrony danych osobowych;
  • prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą;
  • nadzór na opracowaniem i utrzymaniem w stałej aktualizacji dokumentacji dotyczącej obronności kraju oraz nad całokształtem zagadnień w zakresie realizacji zadań obronnych;
  • nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie Gminy;
  • informowanie Wójta Gminy o konieczności dokonania zmian personalnych
    w Urzędzie Gminy oraz współdziałanie z referatami w zakresie prowadzenia spraw osobowych pracowników tego Urzędu;
  • inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników oraz koordynowanie spraw związanych ze szkoleniami;
  • współpraca z sołectwami i jednostkami organizacyjnymi Gminy oraz udział
    w zebraniach wiejskich;
  • wykonywanie innych zdań na polecenie lub z upoważnienia Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty

W celu potwierdzenia powyższych wymagań osoba ubiegająca się o zatrudnienie na wolnym stanowisku urzędniczym zobowiązana jest złożyć następujące dokumenty.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny;
  • kwestionariusz osobowy – zgodnie z załączonym wzorem;
  • pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
  • pisemne oświadczenie o niekaralności kandydata;
  • pisemne oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym;

W przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z prawa pierwszeństwa w zatrudnieniu, zgodnie z art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. pracownikach samorządowych obowiązany jest złożyć dokument potwierdzający niepełnosprawność.

  • dokument potwierdzający wykształcenie (odpis dyplomu, świadectwo);
  • świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. dyplomy/zaświadczenia/certyfikaty o ukończonych kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych itp.)

W przypadku, gdy kandydat nie dysponuje dokumentem potwierdzającym posiadanie umiejętności lub kwalifikacji, a nimi dysponuje zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o ich posiadaniu. Niedołączenie oświadczenia oznaczać będzie, że kandydat nie posiada umiejętności lub kwalifikacji w tym zakresie.

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w przedłożonych dokumentach aplikacyjnych przez Gminę Łaziska w celu przeprowadzenia procesu naboru, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych).”

OŚWIADCZENIE POWINNO BYĆ BEZWZGLĘDNIE PODPISANE PRZEZ KANDYDATA.

  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej
    o następującej treści:

Ja niżej podpisany/podpisana oświadczam, iż zapoznałem/ zapoznałam się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania moich danych osobowych przez Gminę Łaziska”.

OŚWIADCZENIE POWINNO BYĆ BEZWZGLĘDNIE PODPISANE PRZEZ KANDYDATA

Warunki pracy
  1. Praca biurowa w godzinach pracy Urzędu Gminy Łaziska, 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku.
  2. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  3. Z wyłonionym w wyniku przeprowadzonego naboru kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łaziska, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2021 r. poz. 573) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

 

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska lub drogą pocztową (kurierską) na adres: Łaziska 76, 24-335 Łaziska z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy” w terminie do dnia 14 maja 2021 r.*). Decyduje data złożenia w Urzędzie Gminy w Łaziskach, a nie data nadania przesyłki. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Łaziska po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Kandydat spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostanie zakwalifikowany do dalszego etapu naboru (tj. testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej).

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łaziska.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności oraz aktualne zaświadczenie z przeprowadzonego badania lekarskiego potwierdzającego zdolność do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.

 

 


Wybrany kandydat
Joanna Mariola KRAMEK

Agata GLIWKA

Joanna Mariola KRAMEK

Anna KRZAK

Aneta MAZUR

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Karol Andrzej Grzęda
Dodano do BIP dnia 04-05-2021 13:48:20